Svar på kommentar

Anonym om Get to know me:

kan inte du snälla beskriva din dröm-kille? sett att du flera gånger skrivit om din drömkille.



Oj, tough one. Jag vet inte på samma gång som jag vet exakt hur han ska vara. Jag tror inte att jag egentligen har någon sådan. Visst, jag har ju en viss person som jag alltid pratar om, eller nu för tiden är det väl mer sällan men han är nog mer en dröm än någon som jag faktiskt skulle kunna se mig själv med om man säger så. Jag tänker faktiskt inte så mycket på sånt, jag är inte en förhållande person. Jag klarar inte av att känna mig bunden, jag är inte mogen för sånt, klarar inte av att öppna mig på det sättet och klarar verkligen inte av den smärtan som man utsätter sig själv för. Jag satsar inget och har då inte heller något att förlora, det är enklare så. Men ja, för att svara på frågan så ska han väl vara lite som alla tjejer vill: Snäll, omtänksam, ha en egen karaktär, HUMOR, mysig. Utseendet är inte speciellt viktigt längre, har växt ifrån den biten. Vad som däremot är viktigt är just att personen har en stark egen personlighet, kan vara alla möjliga stilar. Vad som helst från tönt till musikkille. En kille med personlighet helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0