Get to know me



100 frågor om mig

01. Fullständigt namn: Sandra Linnea Victoria Carlén
02. Ålder: 18
03. Vart bor du: Karlskoga
04. Bor tillsammans med: Världens bästa mamma och pappa
05. Husdjur: 2 kissekatter
06. Färg på ditt hus: Grå villa med vita knutar
07. När är du född: 17 maj
08. Klass: Sam/ekonomi
09. Vilket år tar du studenten: 2012
10. Något jobb: Inte just nu, börjar i mitten av september på stadens enda nattklubb.

11. När gick du upp i morse: 07:30
12. När ska du sova: Sen någon gång ikväll
13. Duschat idag: Nej, blir efter träningen
14. Kramat någon idag: Ja
15. Pussat någon idag: Ja
16. Vad har du ätit idag: En sked grönsakssoppa och en tomat
17. Dagens klädsel: Jeans, tunika och beige trenchcoat
18. Dagens smink: Mascara, ögonbrynspenna och läppstift.
19. Dagens sötnos: Nathan, one tree hill
20. Dagens roligaste: Efterblivna uppdragen vi fick idag i skolan

21. Har du många vänner: Räknar man med alla i Stockholm så ja.
22. Hur många har du kysst: Jag vill inte ens försöka räkna ut det.
23. Vem kramade du senast: Den är lite småhemlig den.
24. Vem saknar du: If you only knew
25. Hur många har varit otrogna mot dig: Två stycken vad jag vet...
27. Har du pojk-/flickvän: Verkligen inte
28. Vem pratade du med i telefon senast: Caroline
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Sara, det var hennes lösenord till facebook


FAVORIT:
31. Film: Finns så många, men jag älskar första Harry Potter-filmen!
32. Band/artist: Coldplay, Switchfoot, Håkan Hellström, Lars Winnerbäck, The script, One republic,
The fray, The perishers, Michel Jackson, Bryan Adams, Bon Jovi, David Guetta. Det finns så många..
33. Mat: Sushi, helt utan tvekan.
34. Dryck: Strawberry Daiquiri
35. Färg: Jag älskar beiget
36. Tv-serie: One tree hill
37. Stad: New York!
38. Land: USA
39. Ämne i skolan: Engelska, naturkunskap och psykologi
40. Tv program: Halv åtta hos mig, älskar det!


SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Mamma
42. Personen du pussade: Johan
43. Gången du spydde: I fredags, bra fylla.
44. Gången du grät: Hmm, en vecka sen kanske.
45. Pizzan du åt: Oj, minst ett halvår sen.
46. Gången du var i Göteborg: Where the action is festivalen i år.
47. Gången du var i Stockholm: En månad sen ungefär, längtar tillbaka!
48. Gången du duschade: I förrgår.
49. Gången du sov: Inatt

50. Personen som såg dig gråta: Don't know
51. Svart eller vitt: Svart
52. Hund eller katt: Katt, om det inte är en mops!
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Ut och festa! Än så länge iallafall..
54. Tvspel eller datorspel: Datorspel!
55. Singel eller upptagen: Singel
56. Pussas eller kramas: Båda
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: Playahead
58. Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Jag gillar ju båda

60. Har du svart hår eller blondt: Lite småblond typ...
61. Har du blåa ögon eller bruna: Blåa, tyvärr. Så jävla fult!
62. Choklad eller lakrits: Choklad, inga tvivel på det.
63. Göteborg eller Stockholm: Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt
65. Coca cola eller fanta: Coca cola
66. Pizza eller kebab: Kebab
67. Randigt eller prickigt: Båda är ju avskyvärt
68. Älska eller älskas: Älskas
69. Leva eller dö: Vem fan väljer dö?



ANTAL:
70. Personer du älskar: En hel del
71. Personer du hatar: Ett par stycken
72. Pojk-/flickvänner du haft: Ett rätt bra förhållande
74. Glassar du ätit på en dag: När jag svullade så en hel del säkert
75. Nämn en festival du vill på nästa år: Vet inte direkt någon
76. Gånger du haft minnesluckor: Haha too many
77. Gånger du varit hög: Efter operationer har jag varit hög som ett höghus
78. Personer du saknar just nu: De flesta från Stockholm
79. Gånger ditt hjärta brustit: Någon gång för mycket



VEM:
80. Vill du kyssa nu: Min dröm-man, hehe
81. Träffade du senast: Mamma som precis kom hem
82. Sjöng du senast för: Sara i telefonen
83. Hade du senast en msn-konversation med: Mer att folk skriver till mig och jag ej svarar
84. Spelade du tvspel med senast: Mark, Krille och Caroline
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Orka romantisk resa, go partyresor!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: haha ja
87. Förtjänar att dö: Finns flertalet: Djurplågare skulle jag själv gärna stena till döds.
88. Är söt: Min tjocka kisse tar priset!
89. Vill du sova jämte inatt: Det är ändå omöjligt, varför drömma?



VAD:

90. Gör dig glad: Känslan av att kunna göra vad man vill, när man vill!
91. Gör dig ledsen: Det faktumet att vad man ser vid horisonten inte alltid är vad man får
92. Vill du helst göra nu: Fly bort från verkligheten en stund bara...
93. Önskar du att du slapp göra: Inse hur blind för verkligheten jag ofta är
94. Vill du ha nu: Helg, en box vin och trevligt sällskap!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: En miljard skulle sitta fint, eventuellt en årsförbrukning sushi
96. Längtar du till: Studenten och studentresan
97. Tycker du om dina betyg: Åhgud vad pinsamt dåliga de är.
98. Ångrar du i ditt liv: Idiotiska val jag gjort.
99. Är det bästa som hänt dig: Att jag fått den mamman jag fått!
100. Hur mycket är klockan: 17:12

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du snälla beskriva din dröm-kille? sett att du flera gånger skrivit om din drömkille.

2011-09-05 @ 15:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0