På bussen

Sitter på bussen mot gymmet just nu! Hann hem i fem minuter och slänga på mig kläderna innan jag skulle iväg igen, stressigt ibland! Helgen har susat förbi och nu är det en ny skolvecka, känns ju sådär. Idag är det hur som helst en månad kvar till studentskivan, övertaggad tjej!!! Fixat lite inför den idag med, känns bra att få saker i sin ordning.

Vet förövrigt om att min blogg suger, blir lite b mobilinlägg när jag har tid. Orkar aldrig sitta vid datorn så då får det bli som det blir! Nej nu ska jag hå av bussen och kötta på crosstrainern, käkade en halv pizza med Miranda innan så det kan behövas! Peace!


Jag och Lundan i fredags hos Ennie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0