Marlie Bastman

Hemma hos Sara nu efter att ha gjort lite av varje idag. Var nyligen hemma hos min fina Marlie och satt ute på balkongen, drack kaffe (eller ja, Marlie gjorde), kedjerökte och babblade om allt som hänt sen senast vi sågs! Sjukt kul att träffa gamla vänner, speciellt när man fortfarande kan prata om precis allt med dem och de fortfarande vet precis hur man fungerar som person!

Imorgon ska jag sova lite längre, ska möta min moster i stan vid ett för att luncha, kolla på studentpresent till mig och promenera i solskenet, helt underbart! Därefter ska jag hem till min bror med Agnes och hämta alkohol och föra innan vi beger oss till Nype där en gammal bekant är dj och fixat vipentré och skit, kan bli kul! Hörs sen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0