Helg!

Underbart! Jag är fattig som jag vet inte vad så ska försöka att inte bränna en enda krona denna helg, good luck Chuck! Hur som haver så spenderades dagen med först fotboll på gympan i skolan, därefter tränade jag och Caroline E easyvibe på gymmet, drog sen på sista svenskalektionen innan jag åkte hem och kollade film innan jag slutligen drog och tränade med Emma. På kvällen låg jag död i soffan med mamma och glodde på tv bara.

Idag känner jag ändå för att göra något annolunda, vad som helst! Jag har precis städat, ska skriva en engelska-uppsats nu och därefter måste jag baka eftersom vår klass ska ha någon form av loppis imorgon (fråga mig inte). Förhoppningsvis så ska jag träna ikväll också, men man vet aldrig vad som sker. Back to business! Peace

Fick med studentklänningen jag har beställt också, en från Elise Ryan, jag älskar den!

FESTKLÄNNINGAR - ELISE RYAN / TWISTED MESH JEWEL NECK DRESS - NELLY.COM
FESTKLÄNNINGAR - ELISE RYAN / TWISTED MESH JEWEL NECK DRESS - NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0