Agnes Le Blanc


Min vackra vän!
Länge sen jag pratade i telefon med käre Aggan, så slog henne en pling påväg hem från gymmet och snackade om lite av varje. Trots att vi inte pratar ofta alls så är hon utan tvekan en av mina närmsta. Agnes är en sån som jag vet kommer vara min vän för livet. Vi har liksom känt varandra så länge, gått igenom så mycket så att det är omöjligt att något annat skulle vara möjligt. Jävla tur det, livet hade inte varit detsamma utan henne. Nej, nu börjar jag sakna henne. Men jag kommer till Stockholm i April igen iallafall, och vi MÅSTE ut och resa i sommar tillsammans! Så Agnes, nu får du boka in en konstig spontanresa någonstans med mig i sommar. Punkt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0