Stockholm

Sådär dags att berätta vad jag haft för mig! Gud sååååå spännande, vet att ni dör för att få reda på det.

Måndag: Kom fram vid 22-tiden så jag mötte Sara, hyrde film, köpte godis och snackade skit fram till fem på natten.

Tisdag: På morgonen mötte jag Agnes, åkte till stan och mötte sen Martin och Matyas och käkade ute, promenerade vidare och utförde lite ärenden innan jag och Agnes slog oss ned och fikade och pratade. Åkte därifrån till min bror, åt middag och åkte sen till Hellströms för några glas och skitsnack tillsammans med Maria, Yolanda, Ellen, Louise och Tindra. Vid tolv-tiden rullade jag hem och stötte då på Madde, en gammal vän. Hur kul som helst!

Onsdag: Vaknade hos Sara tillsammans med Tove som också sov där, vaknade ju typ 5 på eftermiddagen så det var bara att gå upp, fixa sig och åka till min bror lite fort innan jag mötte Agnes och Marlie som slutade jobba 20.00 och det blev en ordentlig utgång!

Torsdag: Slitage men på det igen bara! Vaknade vid 4 på eftermiddagen och därefter åkte jag itll min bror, hämtade vin och mötte sen Sara, Emil, Elias, William och Marcus. Vi tog en cider på Hellströms innan vi gick hem till William och förade där och sen styrde vi utgång där vi mötte Marlie och Philippa också!

Fredag: Vaknade vid tolv hos min fina vän Emil, gick ut på en ordentlig promenad utmed vattnet för att prata ut och dessutom få bort bakfyllan. Sen vart det utgång igen, dock lite lugnare denna gång faktiskt. Mötte Ellen, Yolanda m.fl. för lite drinkar innan vi begav oss ut till Entourage (hatar det stället, värdelöst) men ska man ta det lugnt så ska man. Träffade gamla klasskompisar där, bla. Javier och Mattias! Sjukt kul!!! Umgicks med dem, dansade, shottade och hade det kul. Kvällen var ändå den bästa för i slutet såg jag min framtida man, Rodney! Jag-dör. Kom hem rätt tidigt, var nog hemma tre ändå.

Lördag: Vakna, vilja begå självmord av sömnbrist och bakfylla, sätta sig på tåget, åka hem och träffa Jimmy, Tom och Victoria, kolla film och sen jobba. Partyparty!

Hemsk bild, men bjuder på det. Enda bilden som ändå är i det skicket att jag kan lägga ut den, resten är så dräggiga att det inte finns ord för det. Jag älskar alkohol för mycket när jag är i Stockholm, det är ett faktum.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0