Slow dancing in a burning room

Sitter och pratar i telefon med mamma, hon är påväg hem redan nu för att vi ska hinna umgås lite extra idag. Det har varit lite minder med det de senaste månaderna då jag sovit borta hela tiden. Annars idag så har jag haft gymnastik, håltimma i tre timmar vilket innebar 90210 för min del, därefter en kortare svenska lektion och sen hem och titta på mer 90210. Nu ska jag ut på en cigg innan jag ska städa lite, pussar!

Bild som inte har något med något att göra. (ignorera mina demonögon och Elias blick)

Marcus, William, jag, Elias och Emil från torsdagen i Stockholm!


Kommentarer
Postat av: johanna

haha fin blick på killen bredvid dig!!

2012-01-14 @ 19:19:22
URL: http://russiangirlsforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0