Boring

Nämn något som gjorde dig glad igår: Historier om vad som hände i lördags, att umgås med mamma, min kissemiss.
Vad gjorde du kl 08 i morse? Låg nog och dreglade på kudden
Vad gjorde du för 15 min sedan? Skrev om protektionism och politiska konflikter
Det sista du sa högt? Jag tror att hon är påväg till skolan.
Det senaste någon sa till dig: Är Miranda här idag?
Vad har du druckit idag? Inte ett piss
Vad var det senaste du åt? En fet entrecote-bit och sallad.
Vad var det senaste du köpte? Hamburgermeny med Caroline
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit trä
Vad är det för väder hos dig nu? Sol och typ -8
Godaste glassmaken? Hallonsorbet eller citrus/kaktus-sorbet
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, jag tror att man kan attraheras av en människa men kärlek tar ett tag att bygga upp.
Sover du tungt? Varierar.
Drömmer du mardrömmar? Ovanligt ofta.
Trivs du med ditt jobb? Ja, fast jag jobbar inte så ofta dock. Men det är superkul att träffa människor hela tiden!
Favoritklädsel? Bekvämaste? Naken.
Vad ser du om du tittar till höger? Tomma bänkar och nedklottrade väggar.
Vad gör dig glad just nu? Att jag ska till Örebro efter skolan, att jag tänker tvinga Victoria att äta sushi med mig, att jag ska träna ikväll.
Vad ska du göra härnäst? Fortsätta skriva om internationella konflikter.
Höger el vänsterhänt? Högerhänt
Humör just nu? Stabil. Lätt uttråkad men vem är inte det i skolan?
Favoritgodis? Hmm, toffifee eller marabou apelsinkrokant.Kläder just nu? Mjukisbyxor och piké
Sommarplaner? Inte så mycket, jobba ska jag göra.
Hur många kuddar sover du med? 2
Morgon eller nattmänniska? Beror på humör.
Vad är viktigast för dig? Min familj är det absolut viktigaste.
Är du kittlig? Något extremt, för kittlig.
Snarkar du? När jag är full och förskyld tydligen.
Stjärntecken? Oxe
Äckligaste insekten? En rejäl skalbagge. 
Stökigt el välstädat? Välstädat om det inte är jag som städar.
Vad längtar du mest efter just nu? Studenten, frihet och kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0