Väl utnyttjad dag

Vaknade vid tio-tiden hemma hos Caroline av att min tandläkare ringde och skulle flytta fram tiden jag hade senare den dagen, så det var bara att gå upp, klä på sig och åka iväg. Efter att ha varit där och konstaterat att jag har mitt första hål i tanden (fml!) så åkte jag iallafall hem och käkade fort innan jag åkte in till stan och mötte upp Victoria och vi promenerade lite innan hon skulle äta och vi mötte även upp Emma. Gick runt och snackade lite och njöt av solskenet innan jag var tvungen att ta bussen till vårdcentralen för att ta spruta. Snälla mamma mötte mig där eftersom att jag svimmade senast jag tog skitsprutan mot livmoderhalscancer. Men det gick iallafall galant!

Åkte sen hem och tränade zumba med mamma i vardagsrummet (haha ni skulle ha sett katternas blickar när zumo-mamma och jag dunsar runt). Därefer så har jag ångbastat, haft ansiktsmask, fixat naglarna, vaxat benen, smörjt in mig i min älskade vaniljlotion, haft hårmask, fönat/plattat håret, lockat löshåret, packat väskan och testat kläder. Ska troligen ut på äventyr ikväll och kommer isåfall hem lördag eller söndag. Får se om det blir av bara! C'ya bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0