Underbar tisdag

Jag är på suveränt humör! Vet fan inte vad det beror på men det känns som om livet bara flyter på och allt går rätt för en gångs skull, älskar den känslan. Kan bero på det underbara vädret som börjar komma, strålande sol och plusgrader!

Började dagen med sovmorgon, därefter hade jag en enstaka marknadsföringslektion innan jag slutade och drog hem till Caroline där vi tog det rätt lugnt, tittade på karatefylla och satt ute i solen. Drog sen till frisören och klippte mig, ska dit imorgon igen och färga håret (spännande), mötte mamma och shoppade med henne, fick lite nya saker som jag behövde, åkte sen och mötte Emma och drog på ett bodycombat-pass innan jag kom hem, åt middag och ska snart kolla på top model Sverige på tv3play!

Slänger upp en bild från idag, skinnvästen har jag gjort av en av alla mina skinnjackor. Körde även på donutfrillan och min nya earcuff med fjädrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0