Träning ikväll

Medan halva Karlskoga ska gå och se när kapten röd (värdelös) uppträder så tänkte jag ta det lugnt. Jag ska iväg och gymma med Victoria senare ikväll, ska nog köra på crosstrainern ett tag och därefter fokusera på mage och lår. Därefter ska jag hem och titta på film och äta trerätters med familjen. Min bror kommer hit från Stockholm ikväll så ska umgås med honom. Resten av helgen så ska han hjälpa mig med att plugga matte, jag har prov snart och provet är på typ 140 sidor och jag har inte ens börjat. Kan bli bra att få hjälp då, han jobbar ju extra utanför studierna med att hjälpa retards som inte klarar matten i skolan så nu ska vi se hur duktig han är. Folk lär ju ha en roligare helg än mig, men måste man så måste man... Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0