Toga!

 

Hemsk bild. Hemsk! Men detta är den enda bilden jag har på oss från Fredriks toga/inflyttningsfest! Cirka 100 personer var där och 99% var utklädda! Sjukt roligt att folk faktiskt satsade lite. Mitt lakan som är ett försök till en togaklänning såg dock förjävligt ut, men jag knåpade ihop den på typ tio minuter så det får duga. Lite segt att jag var nykter där bara, badtunna och hela faderullan hade dom ju kirrat så kan bara föreställa mig hur otroligt kul jag hade haft där om jag druckit. Dagen efter var badtunnan dock fylld av spya, piss och öl. Mindre fräscht!

 


Kommentarer
Postat av: Agniez

Hahahah gud vad ful!! Bajs saknar dig!! <3

2012-02-27 @ 23:00:10
URL: http://agnesleblanc.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0