Tidfördriv

SKULLE DU HELST
1. Pierca tungan eller läppen? Aldrig i hela mitt liv läppen iallafall
2. Vara seriös eller oseriös? Oseriös, roligare så
3. Dricka grön eller röd mjölk? Jag dricker ju vit mjölk? (inte okej! Pappa-skämt!)
4. Drunkna eller brinna upp? Brinna upp
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? Vänner är roligare, men det är något speciellt med ensam-tid med mamma och pappa.

SVARA ÄRLIGT

1. Tycker du om någon just nu? Jag gör väl det.
2. Har du skolkat? Ja
3. Varmt eller kallt? Om det gäller väder så varmt!
4. Soligt eller regn? Sol
5. Fanta eller cola? Cola
6. Är du nyttig av dig? Det skulle jag inte påstå

OM MIG

1. Vad heter du? Sandra  Linnea Victoria Carlén
2. Syskon? Patrik
3. Hur många barn vill du ha? Jag gillar inte barn, dom är läskiga.
4. Vill du gifta dig? Vet inte
5. Favorit tid på dagen? Halv åtta, då är det bra på 4:an!
6. Humör just nu? Inget att skryta med
7. Sugen på just nu? Hugh Jackman, mums!

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA

1. Pussat någon? Räknas katten?
2. Sjungit? Sjunger gör jag alltid
3. Blivit kramad? Yeah
4. Känt dig fånig? Jag är alltid det
5. Saknat någon? Det med
6. Dansat galet? Standard

7. Klippt hår? Nejnej

GREJER

1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? Hehehe ja...
2. Har du hund? Neeeej
3. Sover du helst själv eller med någon? Helst med någon, fast det är skönt själv ibland
4. Tror du på spöken? Nej, eller lite kanske ibland
5. Är du mörkrädd? Brukar inte direkt vara det
6. Vad vill du ha just nu? Fortfarande Hugh Jackman

KÄRLEK

1. Är du singel? Ja
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Inte direkt så att man satsar på ett kort
3. Är du redo på att satsa på ett seriöst förhållande just nu? Oj, vet inte. Blir jag kär så.
4. Har du dumpat någon, sedan ångrat dig? Får väl lite ångest för att jag är själv sen men nej.
5. Har du någon gång varit svartsjuk? Svartsjuk kan nog vara mitt andranamn (illa!)
6. Har du hållt på med någon för att göra någon avundsjuk? Kanske på dagis typ?
7. Har du varit på blind-date? Faktiskt!
8. Sagt "jag älskar dig" till någon och verkligen menat det? Ja
9. Somnat gråtande pågrund av kärlek? Hehe ja
10. Saknar du någon av dina ex? Ja, mitt ex är världens bästa.
11. Brukar du tänka på dina ex? Vi är bra vänner så ja!
12. Någon kärlekslåt som påminner dig om någon? Har flertalet

KOMPISAR

1. Har du någon bästavän? Flera
2. Är du ofta med dina vänner? Jadå
3. Vad brukar ni hitta på? älgjakt, leka med dominobrickor, köra traktor & annat man gör här
4. Kan du vara dig själv med dina vänner? Men dumma frågor. ja
5. Vem vet mest om dig? Caroline, Sara och Agnes


OM DIG

1. Hur lång är du? 175 cm
2. Vart bor du? Samma som frågan jag svara på för 5 minuter sen
3. Är du nöjd med ditt rum? Ska göra om det snart
4. Vilken är din riktiga hårfärg? Råttfärgad blond
5. Har du någon sjukdom? En släng av adhd ibland men annars så äre finemang
6. Är dina föräldrar skiljda? Gud nej
7. Gillar du skolan? Jag är sjukt skoltrött
8. Hur svarar du i telefon? När det är någon jag känner så oftast i stil med "tjena bullfitta"

VAD


1. Åt du senast? Räkor
2. Drack du senast? Vatten
3. Har du på fötterna? Tofflor
4. Vad lyssnar du på just nu? Dreaming with a broken heart - John Mayer
5. Vad gillar du mest på dig? Jag är bra på att spela glad när jag inget är det, rätt skönt måste jag sägant nt.det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0