Spring för livet om det är dig kärt

Dunkar Sara Varga, sitter med ögonbrynsfärg kladdat i ansiktet och tittar ut på den rosa himlen. Dagen har varit rätt lame, har pluggat matte i över 4 timmar, men jag börjar äntligen få in lite i skallen. Bra det! Gårkvällen vart ändrad från vad jag planerat, big surprise? Ät hemma med familjen, mötte sen Caroline och åkte hem till henne en stund innan vi drog till Josefs inflyttningsfest och var där ett tag, drog sen hem till Robin som hade någon form utav förkrök och sen så åkte vi hem, tidigt. Tog ett glas vin igår bara, kollade sen på film med familjen istället.

Ikväll vågar jag inte riktigt säga vad jag kommer hitta på, ska iväg och träna snart om Victoria bara kör in tummen i röven och kommer och hämtar mig. Vad jag iallafall vet är att jag ska äta middag med Emma och även sova där. Vad som sker däremellan är rätt ovisst så jag ska nog inte yttra mig, lättast så. På söndag ska jag iallafall hem rätt tidigt för att plugga mer matte innan jag drar på ett zumbapass. Mer om det sen. Fred!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0