My weekend

Sitter i sängen med tandborsten i käften och ska snart sova. Kom nyligen hem från en riktigt rolig arbetsdag, har bl.a. lärt mig att trolla, fått reda på att min röv tydligen guppar sexigt när jag bär jackor av några killar jag aldrig sett men som kunde både mitt för och efternamn, troligen tjänat 100 spänn på en vadslagning, sett flertalet vänner bli utkastade, fått min tumme avdugen av någon snubbe (wtf!?) och skrattat åt alla som skämmer ut sig. Bra kväll alltså!

Tidigare idag så har jag gjort då lite som möjligt, handlat mat, ätit middag med min kusin och hennes man, kollat på film, lagat sufflé för första gången och sovit mitt på dagen.

Gårdagen gjorde mig trött som fan, trängde mig på Victoria och Ennies fika catchup i stan, åkte till Örebro med Vickan och Annie lite fort, tränade sen fram till tio på kvällen och drog sen till Johannas födelsedagsfest. Drack två glas vin och umgicks med folk, drog därifrån vid ett eller något, hängde då med Jocke, Marcus och Robin till Degerfors och drog först på någon fjortisfest i typ 2 minuter innan vi fattade hur illa det verkligen var (träffade iallafall min man Joakim där, kul det!) så vi drog hem till Marcus istället och hängde där och det slutade med att jag slaggade där när klockan blev över 4 på natten. Vid ett imorse fick jag skjuts hem av Jonas och Marcus och ja, resten är skrivet. Nu ska jag sussa. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0