Lördagsångest

Fyfan säger jag bara. Igår var så jävla illa. Drack alldeles för mycket på alldeles för kort tid. Skulle egentligen köra på utgång men jag stupade stenhårt på förfesten. Vi var hemma hos Fredrik i hans nya villa och ja, längre än så kom jag inte.
Vid elva så hämtade My mig och körde dom andra till krogen medan vi hämtade upp Joakim och han och jag åkte hem till mig där vi kollade på film innan jag tydligen tvärdäckade. Han har precis åkt och jag försöker tagga till, igår skulle ha varit en lugn kväll eftersom ikväll ska det bli en ordentlig utgång! Ska ta det lite lugnare idag iallafall. Nu ska kag försöka äta något utan att få upp det igen... En clubtoast som jag åt till lunch igår hade suttit så jävla fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0