Världens bästa karlsson

Jag är hemma för tillfället, ska slänga ihop lite tomat och rödlök (min passion!) och sen hoppa på cykeln och cykla hem till Caroline. Efter skolan idag så gick jag ut på en powerwalk i 1,5 timma innan jag satte mig vid datorn för att spela dataspel en stund. Nu ska jag bara platta håret efter duschen och sen ta min box vin som varit på kylning och skynda mig iväg. Jag hoppas att alla kommer ha en lika trevlig kväll som jag planerar att ha. Pöss




Sprang runt i skogen och sjöng på denna låt för Caroline som jag hade i telefonen när jag var ute på min pw idag. Humor om någon hade hört mig. Måste ha trött att jag var ett vilset litet mongo på vift, fast det kanske är just vad jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0