Träning for the win

Back home again! Blev ett patetiskt försök till TP innan vi beslöt oss för att Picturenary var mer på vår nivå. Jag och Victoria vann stort (eller?) över Caroline och Alexander, score! Jag är helt slut i benen, jag har världens träningsverk från gymnastiklektionen i skolan när vi körde styrka och två timmar på gymmet slet fan på kroppen. Nu ska jag mumsa i mig min satsumas, titta på ett one tree hill avsnitt, lägga linfrön i blöt inför imorgon och sen sussa. Imorgon vid tio åker jag till gymmet igen för att träna. Jag har bokat in träning varje dag nu i två veckor framöver, ska testa på lite av alla pass så kommer bla köra: body combat, zumba, boxning, spinning, pilates m.m. Det där med vilodagar är överskattat. Peace!

http://coyotee.blogg.se/images/2010/gym_70392691.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0