Tråkigt!

Namn: Sandra Carlén

Piercingar: Öronen, tungan, naveln

Tatueringar: Bikinilinjen, nacken

Längd: 174

Skostorlek: 37/39

Hårfärg: Blond

Fräknar: Big no

Motto: Love is for the weak

 

Önskar du att du bodde någon annanstans? Öh, ja!

Tycker du att du är attraktiv? Inte just nu iallafall

Dricker du? Ja på helger ibland

Röker du? Jag håller på att sluta

Vilket schampo använder du? Garnier respons

Vilken parfym använder du? Jag har minst 10 olika jag använder

Vad är du rädd för? Att bli kär

Gillar du att tvätta? Jag har bara gjort det en gång och misslyckades då

Gillar du berg- och dalbanor? Älska!

 


Senaste

Filmen du hyrde? Rio och water for elephants

Filmen du köpte? Jag har ingen aning

Låten du hörde: Better in time - Leona Lewis

Låten du laddade ner? Bra fråga!

Personen du ringde? Caroline

Personen som ringde dig? Victoria

TV-program du såg? Vänner

Person du tänkte på? Caroline som är efterbliven och inte svarar

 

 

Favorit

Låt: Svårt, men come out of the shade ligger bra till!

Sak att göra: Hehehehe

Sport: Skidor

Dryck: Strawberry daiquiri

Kläder: Kavaj måste jag nog säga!

Film: Första Harry Potter filmen! :$

Bil: Jag är inte en bilperson, kan inte sånt!

Serie: One tree hill!!!!!

 

 

Antal

Gånger du varit kär? En

Gånger ditt hjärta brustit? För många

Hjärtan brustet på grund av dig? Jag hoppas inga.

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Det är rätt många!

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Vet inte, någon gång kanske

 

Senaste

Boken du läste? Håller på med flugornas herre nu, hat

Personen du fick e-mail av? Johan Nilsson

Personen du fick brev av? CSN

Personen du fick sms av? Victoria

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår

Saken du köpte? Träningskläder

 

 

Vad har du gjort idag? Skola

Brukar du svära mycket? Hehe ja

När stiger du upp på morgonen? Skoldagar vid 7, annars runt 14

Vad har du på dig? Träningskläder, ska ut och gå

Vad ska du göra ikväll? Umgås med mamma och pappa!

Vad är du allergisk mot? Getingar

Var har du ont? Överallt

Använder du hårspray? Usch nej

Kan du stå på händer? Jag är fet, vad tror du?

Håkan Hellström eller The Ark? Båda är bra!

Salt eller socker? Inget

Gillar du ketchup? I love it!

Är du glad nu? Nja...

Var du glad igår? Från och till

Vad dansar du till? Jag dansar aldrig nykter! Därefter är jag all yours

Stockholm är... ? Min hemstad, alltid.

Göteborg är... ? En så otroligt mysig stad!

Kan du sjunga? Om jag kan, jävlar vad bra jag är!

Spaghetti eller makaroner? Inget, onyttigt!

Land du vill besöka? Kenya och Kina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0