Today

Min dag har varit riktigt skön! Vaknade, gick ut och sprang i regnet i 1,5 timmar, körde på Zumba-musik när jag kom hem och tränade till det i ytterliggare 1,5 timma. Därefter kom Caroline hit, vi lagade mat och tittade på one tree hill innan vi cyklade iväg till fotbollsträningen som blev flyttad till en annan mer värdelös plan, men fortfarande. Välbehövd träning! Jag har precis kommit hem, ska hoppa in i duschen och sen sova tidigt. Imorgon ska börjar jag 8 så det gäller att vara i form... Puss

Bild som inte har något med något att göra. Tagen i bilen påväg från Båstad, jag och Caroline som är as glada trots bakfyllan och dunkar musik för full rulle medan Mark, Krille och Patriks hat brinner i baksätet. Därav deras fina miner och fingrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0