Snart tar vi helg!

Jag slutar klockan kvart i två, egentligen kvart över ett men nu läser jag ju även italienska, woho. Mamma hämtar mig efter skolan eftersom jag inte orkar gå och fortfarande har feber och hosta. Denna dag i all ära ska spenderas med att jag ska hämta ut min nygjorda spegel från glasmästeriet, hämta mat inför morgondagen från cateringfirman, åka och köpa massa färska bär inför morgondagen, troligtvis titta på fotboll med Caroline då hennes loverboy spelar, träffa min moster, bror och kusin som kommer från Stockholm idag, äta middag ute med Emma, Linda och några och sen bara ta det lugnt. Jag har en del framför mig alltså! Längtar efter imorgon då vi får 50 gäster till mammas 50-årsfest! Mer om det senare, nu ska jag fortsätta med att låtsas plugga så jag ser duktig ut fast jag inte gör ett piss... Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ SANDRA!

jag har några frågor som jag skulle vilja att du svara på.

hur många har du haft sex med?

hur ofta pullar du dig själv?

hur många killar har du låtit utforska den gudomliga grottan?

vill du ha lebbsex med jennifer i din klass?

tror det var allt, tack på förhand!

(vill att du svarar på frågorna i bloggen!)

2011-09-09 @ 16:34:55
URL: http://emmmahultgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0