Så sjukt respektlöst



Jag har aldrig hört något värre! Vad är det för sjuk och empatilös människa som BUSRINGER och säger något sådant? Det är ju helt jävla sjukt hur man kan vara så otroligt respektlös och ringa och säga att någons son har dött. Kan bara försöka föreställa mig hur hemskt det måste vara för familjen, och sen få höra att något bara gjort detta som ett skämt och spelat in det? Minns själv när jag fick ett samtal en lördagskväll där en tant säger att hon kört på min katt och att den ligger död utmed motorvägen, och då var det en katt, inte ens son. Man borde införa dödsstraff igen, jag skulle gärna själv sakta köra på honom med en buss, äckliga känslolösa idiot. Snubben som ringde fick iallafall både fängelse och böter, han borde hängas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG HÅLLER MED DIG! den som ringt borde avlivas, vart är människans moral?

2011-09-29 @ 22:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0