Plans for today

Nu: Titta ett avsnitt av one tree hill
Om en timma: Ta en pw i en och en halv timma
Direkt efter: Bli hämtad av Victoria för att åka till gymmet
Senare ikväll: Bowling eller filmkväll med mamma och pappa.
Inatt någon gång: Eventuellt spelkväll med Alex och Caroline


Enligt mig låter det som en helt perfekt fredagseftermiddag/kväll! Jag ska vara nykter i en månad nu har jag lovat migsjälv, det pinsamma var bara att när jag, Caroline och Victoria då skulle försöka komma på vad man kan pyssla med på helgerna så var det helt tyst. Vad fan gör man om man inte dricker? Det finns inget att göra i Karlskoga. Nåväl,  jag ska ta fram lite torsk ur frysen nu och fixa lite med grönsaker + mina lins-shots!
You've just got to love detox!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0