Picture perfect


Gift dig med mig Tyler Hilton, åååh!


Igår orkade jag inte blogga, satt inte ens vid datorn igår, var i skolan, åkte hem, åt och drog och tränade innan jag åkte hem igen och duschade innan jag sov. Inspirerande dag. Idag började dagen klockan 8:25 med gymnastik, fan vad man var i shape så tidigt på morgonen, speciellt för ett styrkepass. Min styrka = zero. Jag har ingen kraft i kroppen, jag är fylld med fett inte muskler, så mina ben var spaghetti efter gympan. Slutade dagen rätt tidigt, vid ett. Jag och Caroline åkte då hem till henne och där är jag än, ikväll blir det fotbollsträning och film. Dear John och the last song står på schemat. Nu ska jag göra något, vet ej vad men det återstår att se... PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0