Om sanningen ska fram

Hur kan jag vara så dum? Seriöst!? Hur kan jag vara så jävla dum att jag utsätter mig själv för detta igen? Jag vet ändå hur det slutar, för det slutar ju alltid likadant, oavsett hur vägen till slutet ser ut. Jag lurar mig själv om och om igen, intalar mig själv att den här gången ska dra vara annorlunda, den här gången ska vara speciell och den här gången ska det faktiskt fungera. Men nej, jag är en dum jävla idiot. Jag har själv försökt intala migsjälv att jag inte är den sortens person, att jag inte kan göra just det jag gjort, att jag inte kan känna som jag gör. Jag har ett sjukt betéende, verkligen sjukt. Jag verkar ju gilla att skada mig själv, ju mer det tär på mig desto mer verkar jag njuta.... Jag orkar verkligen inte mer nu, inte ett dugg till. Det är slut, och nu menar jag verkligen slut på detta. Jag orkar inte tänka, orkar inte över analysera allt såsom jag alltid gör. Jag vill bara leva, vara lycklig, skratta och inte ha några problem. Snälla kan jag bara få ha det så en gång i mitt liv? Snälla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0