Oj bra fylla

Ber om ursäkt för inlägget som publicerades inatt, värst vad jag har mycket känslor när jag är full då. Men jag var verkligen sjukt jävla lack.  Mammas 50-årsfest var riktigt lyckad, dessvärre var min kamera borta hela kvällen och hittades av någon anledning i min troslåda (say what?). Jag vann över mamma i fullast vinner, spydde som en idiot framför mina 12-åriga kusiner, dansade till små grodorna vid ett-tiden med min faster och sa säkert en miljard olämpliga saker. Min träning idag är inställd, det suger kuk för jag behöver något att ta ut min ilska på. Det spöregnar ute, perfekt känner jag faktiskt! Jag ska ut och gå eller vad som helst, klarar inte av att vara hemma. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0