Mammas födelsedag!

Jag är sjuk, har feber, hosta och förskylning och tycker riktigt synd om mig själv, men nu ska jag inte prata om mig själv för idag fyller nämnligen världens bästa mamma år! Grattis på 50-årsdagen mamma! Jag säger det för sällan men du är allt för mig och jag älskar dig. Min mamma är den enda jag verkligen kan prata med om allt, den som alltid ser hur jag mår och jag behöver inte ens förklara vad som hänt för mamma ser det direkt. Det finns ingen bättre än du mamma! Jag sjöng iallafall för henne imorse (lät som en tondöd kråka) och serverade te. Nu har jag precis gjort saffranspannacotta till henne och vi har även köpt prinsesstårta, jag äter ju inte det men jag har köpt hem fem olika melonsorter som jag ska mumsa på. Vi har hyrt filmen hur många lingon finns det i världen då mamma ständigt tjatar om att hon vill se den och ska mysa till det ikväll.. Hoppas att alla har en fin torsdag, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0