Letter from a distant land

Jag kom nyligen hem från min powerwalk och när jag kommer in på mitt rum så ligger ett vykort mitt på mitt skrivbord. Vykortet är från mitt ex Oscar, som även är en av de personer på denna jord som känner mig bäst! Var sjukt kul att få kortet, speciellt i och med att han skriver saker som verkligen får en att le och han vet även om att jag kommer sitta där med världens största léende på läpparna. Det är ju "bara ett vykort" men att det kommer från just Oscar betyder mycket, plus att det är riktigt roligt för det är inte direkt vanligt med vykort längre. Han har ju varit i Sydkorea med sin syster som var med i friidrotts-vm, så roligt att han hade tid med mig då också. Tack så mycket iallafall Oscar, hoppas vi syns snart..

Jag saknar dig!


Kommentarer
Postat av: OG

HAHAHAHAH, börja as garva när jag såg det här.



Först så ba, jaha vem är det hon har strulat upp nu då? Så ba, vänta lite nu. haha :)

2011-09-22 @ 22:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0