Intressant lista.... typ

VEM

Vem är i rummet med dig? Hela klassen i princip
Vem fick du senaste sms av? Andreas
Vem tänker du på nu? Lil Wayne
Vem pratade du senast i telefon med? Caroline
Vems hus var du senast i? Hemma
Vem önskar du var med dig nu? Dennis
Vem är din favoritsläkting? Förutom familjen så min moster!

VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig på bänken
Var handlar du mest? HM skulle jag gissa på
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Den är från hm!
Var åkte du senast bil? Till skolan imorse

VAD

Vad åt du senast? Sallad igår
Vad drack du senast? Vatten till salladen
Vad är det för färg på dina byxor? Beige
Vad är den närmaste saken som är blå? Bakgrunden på min iPod touch
Vad har du på fötterna? Mina björnborgstövlar
Vad är din favorit färg? Svart eller beige.
Vilken film såg du senast? Water for elephants
Vad hör du just nu? In flames - Fear is the weakness

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Jarå
Hånglat på en bio? Klart jag har
Hånglat i skogen? Ja
Tyckt att din kusin är het? Haha, lite för ung men visst söta är dom!
Sovit naken? Underbart!
Kört över hastighetengränsen? Jag har aldrig kört
Målat om ditt rum? Haha jaaaa!
Dansat framför en spegel? Standard
Fått hicka? Har fan alltid det
Dumpat någon? Yes
Stulit pengar från en kompis? Typ en femma så jag hade råd med cigg
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja
Varit i slagsmål? Ja ett par gånger
Smugit ur ditt hus? När jag var mindre, haha.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja…
Hånglat med en främling? Yep.
Älskar eller saknar någon nu? Älskar många och saknar fler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0