Innan jag ska sova

När vaknade du imorse?
Svar:
Runt elva tror jag

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
Oj, jag som skulle träna vid tio med Victoria, hoppas hon inte kan klockan så bra!

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Victoria, hörde om vi skulle gymman och vilken tid. :D

Vilket humör är du på?
Svar:
Oj, alla? Kan man svara så? Jag är splittrad, det är väl det mest korrekta svaret.

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Mjukisbyxor och mammas tröja.

Har du ont någonstans?
Svar:
Jag har en sån jävla träningsvärk i hela kroppen att det finns fan inte ord för det. Jag ser ut som en stelopererad kärring när jag rör på mig, stackars mig.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
Om jag fick skulle jag välja en riktigt jävla fet sushi och en marabou apelsinchoklad, men sånt äter jag ju inte så jag får väl svara en frukt och ett glas vatten.

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
Cirka 8000:-

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Två paket nocotinell, ett paket jordgubbar och två naturdiet shakes.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Minns inte, antagligen facebook. Jag har det som startsida tror jag.

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Jag ska titta på ett till one tree hill avsnitt, antagligen gråta (gör det till varje avsnitt) och sen ringa Oscar och prata tills jag somnar.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
With or without you - U2

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
Om man vill slösa bort några minuter extra av sitt liv så ska man läsa den. Min blogg suger och jag vet det.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Jag var på krogen med vänner (var tvungen att gå in i bloggen och läsa vad jag gjorde)

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
Jadu, med tanke på att klockan är halv ett så har dagen bara börjat, man kan ju hoppas :D Haha vem vet kanske blir uppraggad på gymmet där jag glider omkring osminkad, lökig, röd i ansiktet och med lockigt hår! Någon blind utan luktsinne kanske?

När fotade något senast, och vad?
Svar:
I skolan den dagen vi hade skolfoto, fotade Miranda och Caroline.

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Säkert! Jadu, av någon anledning så bränner jag pengar varje dag. Abstinens?

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar-
Beror på vilken riktning och hur långt jag sträcker det. Men datorn nuddar jag typ.

Vad tror du att klockan är?
Svar:
Ca halv ett.

Vad borde du göra idag?
Svar:
Nu: Sova, när jag vaknar vilken faktiskt är idag så ska jag träna, plugga och förhoppningsvis ignorera ett förföljande irriterande problem.

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Gymkläder sen, därefter blir det nog myskläder

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Oj jag hade velat fråga så jävla mycket och jävla många. Gud, jag vet inte! Brist på fantasi....

Sleeptime, bye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0