I want you to take over control

Skolan är slut, var dock ett tag sen jag slutade, närmre sagt 14:10. Jag har efter skolan blivit uppraggad av världens mest efterblivna kille, han måste ha haft någon bokstavskombination men visst, han var jävligt söt på sitt egna lilla sätt. I skolan har jag faktiskt varit duktig, förutom att jag sov bort Jonas lektion så har jag varit hos syo för att fixa lite med mina betyg. Jag har ju streck i spanska steg 4, skräll! Jag hatar att läsa språk och jag var inte där på 2 lektioner sammanlagt, go girl! Men nu ska jag läsa italienska steg 2 för att göra en slags kompomiss på detta. Alltid något! Nu ska jag plugga lite inför högskoleprovet. PUSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0