Hemma från mitt älskade Stockholm

Hemma igen, that sucks....

Jag har om än kanske haft det lite lugnare än sist i Stockholm med tanke på att jag var där i 9 dagar och söp mig redlöst full 6 av dem. Eller ja, jag var väl inte direkt i nykter någon kväll nu heller. Fredagen började med att jag mötte upp Ellen och Linda och drack fort som fan innan vi drog till Hellströms och fortsatte. Därefter mötte jag Cissi och Caroline en stund innan jag återigen anslöt mig till Ellen, Linda, Andrea och en jäkla massa fler. Styrde stegen från entourage och drog till *fan minneslucka vart fan var vi!?* Nåväl, kul hade jag! Vid 3-4 styde jag stegen hem till lilla Sara som låg sjuk hemma och sov och spenderade natten där.

Lördagen var jag bakis som jag vet inte vad, orkade inte röra mig ur sängen förrens vid 20-tiden på kvällen och då hade jag vaknat klockan 11 på morgonen, score! Åkte hem till Towe tillsammans med Sara och Alice och därefter är min kväll ett enda äventyr. Trevligt har jag haft det iallafall, kan ju säga som så att jag kom hem och knackade på hos Sara nio på morgonen efter världens walk of shame hem, sweet.

På söndagsmorgonen gick jag upp och lät Sara sova, stekte ägg (utan äggulor, onödiga kalorier hehe) och packade mina saker i väntan på att Caroline skulle hämta mig. Detta är då det sjuka, vi åkte vid 13-tiden från Stockholm men ändå så kommer vi fram halv nio på kvällen!? Resan tar liksom 2,5 timmar normalt. Vi stannade och rökte en massa, stannade för att äta sushi i Eskilstuna, bestämde oss för att dra till parken zoo (ÄLSKA!!!), blev uppraggade av killar mitt på E20 och fick soppatorsk med bara 2 mil kvar till Karlskoga. Love life! Tack till Alexander och Joel som räddade oss, vardagshjältar på hög nivå! Nu ska jag sova. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0