Helg

Jag längtar redan efter helgen! Jag ska vara nykter även denna helg och jag har, iallafall preliminärt planerat in en hel del roliga saker. Sen får man ju se vad som blir av, jag suger på att planera egentligen.

Fredag: Slutar vid två, ska iväg och gymma direkt då och därefter ska jag bowla med mamma och pappa.
Lördag: Gympass inbokat, därefter blir det "halv åtta hos mig" som jag, Caroline och Victoria bestämt oss för att köra för att ha något att göra på lördagar medan alla andra är på krogen. Vi kör på en nyttigare variant på halv åtta hos mig bara, bättre så!
Söndag: Jag och mamma ska till katthemmet i Kristinehamn, jag har bestämt mig för att donera pengar, minst 500 :-, visst det är inte jättemycket med lite gör iallafall skillnad. Jag är en sucker för katter, ska förhoppningsvis även söka jobb där som volontär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0