Friday is gonna be a good day

Hemma hos Caroline nu från fotbollsträningen, blev att unna sig sushi efter. Kärlek! Imorgon börjar mitt ännu mer seriösa liv, dieten ska igång påriktigt! Börjar med två veckors detox innan jag gör på inga kolhydrater och knappt något fett metoden. (Min egna metod typ, läser aldrig om dieter som finns utan bestämmer själv vad jag inte vill äta och vad jag vill äta.)

Imorgon så ska jag iallafall fixa mitt gymkort tillsammans med Victoria, köpa nikotintuggummin för rökningen är vidrig och måste få ett slut och så ska jag börja med mina ripped fuel igen. Lönen kommer även imorgon, nästan 8000 :- och jag som räknade med max 3000:- how great isn't that? Ska fira med att köpa en ny trenchcoat, mitt nya beroende!

Nu blir det iallafall spa-kväll. Ska ta ett långt bad, bada bastu, fixa naglarna och dona med ansiktsmask. Kan bli riktigt mysigt. Jag måste även ta itu med italienskaläxa och svenskaläxa, så det ska också fixas! Caroline stinker svett nu så ska mota in henne i duschen, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0