Filmer

I förrgår tittade jag på Remember me. Det måste ha varit den största besvikelsen i hela mitt liv, jag hade så sjukt stora förväntningar på filmen efter det faktumet att ALLA tjejer jag träffat sagt att den ska vara så bra, romantisk och sorglig. Tittar på den och tänker bara wtf när ska något hända, när börjar dramat och när får man se en uns av kärlek? Svaret är aldrig. Filmen är bara allmänt långtråkig, jag förstår verkligen inte de som gillar den. Inget händer, man blir inte ens gripen av "kärleken" mellan Robert Pattison och Emilie De Ravin. Det känns inte som kärlek på länge vägar, mer att Robert blir arg och knullar henne, bra handling? Samma sak med P.S I love you, fan värdelösa film! Tackar vet jag the notebook, den enda kärleksfilm jag sett som faktiskt varit bättre än förväntat.

Tittade iallafall på Water for elephants igår och fan den var ju bra! Det händer saker, man lever in sig i filmen och känner alla känslor som man ska under en film. Så Agnes som klagar så jävla mycket se den filmen istället, där har vi något som tar fitt-remember me med hästlängder. Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0