Engelska C

Godmorgon! Sitter på engelskalektion och skriver på en artikel om handikappade i samhället, kul! Emma sitter och skriver på en uppsats om sina förebilder, en uppsats som skulle ha varit inne för tre veckor sen (Emma suger). Hennes förebild är Kissie (Emma suger ännu mer) och just nu dunkar hon Nanne Grönvall på sin dator och har ingen som helst respekt för oss andra (Emma suger mest på denna jord). Jag har ett fint hål på tre timmar idag, sa hem och äta och hämta träningskläder för att återvända till skolan, ha matte C och sen ta en pw till gymmet tillsammans med Victoria, ha ett pass core/step, ta en pw till Aggerud där jag sen har ett pass Zumba. Jag kommer väl hem vid 9 ikväll och då ska jag fan sova... Trött som en idiot är jag. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0