En helgresumé

Ojojoj! Imorse när jag vaknade kan jag iallafall berätta att jag faktiskt mådde bra, tro det eller ej! Trots det så har min hela dag gått ut på att jag legat i soffan och tittat på disneyfilmer och sovit. Jag vaknade klockan halv fem på eftermiddagen, skön tjej. Fredagen spenderades ju med att dricka vin och shotta hos Caroline och därefter på hemmafest hos Madelene innan vi drog till stan och sen hem. Igår så åkte jag hem till Ennie vid 7-tiden, där bjöds det på bål och bra sällskap! Vid halv elva tiden drog vi till Nightshift och 100 % party (det sög). Träffade iallafall en hel del folk, vilket man dock alltid gör. Vid ett orkade vi inte stanna kvar så vi slog följe med Joel som blev utkastad pga bråk "trots att han var såååååå lugn" som han själv hävdade hela kvällen. Kom hem vid halv tre någon gång efter att Tobias skjutsat hem oss. Slänger in lite bilder från helgen iallafall, tyvärr är jag inte mästerfotograf så alla bilder ser förjävliga ut. Enjoy!

 

Puss på bästa vän hemma hos Madelene

Hemma hos Madelene från i fredags också. Mindre vackert...

 

Emma, Caroline, jag och Caroline i lördags innan vi skulle ut

 

Caroline, hunk, Jag, Victoria, hunk och Emma på nightshift


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0