All these thoughts

Jag är ensam hemma, mamma och pappa är ute vid vårt landställe och håller på att fixa där. Jag mår riktigt jävla dåligt, lite för mycket av det goda igår om man säger så. Jag däckade redan vid 12, då vet man att man gått hårt in. Att vakna var jobbigt av många anledningar som jag inte tänker gå närmre in på men som får en att tänka om hela tiden. Jag orkar inte tänka, det är det som är problemet. Jag är så trött på att överanalysera exakt allting som händer omkring mig. Det leder mig ändå bara till fel slutsatser hela tiden och jag står alltid där som en idiot i slutändan. Men jag har lovat mig själv att denna gång ska det bli annorlunda, den här gången ska jag inte vara idioten. Den här gången går jag vidare innan det hinner gå så långt. Och det känns faktiskt bra, jag ska klara det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0