Aiya napa here we come

... Fast det är typ 250 dagar kvar, men man kan ju längta fortfarande! Just u sitter jag i skolan och har företagsekonomi men duktiga jag är färdig med alla uppgifter. Av någon anledning så är jag alltid duktig när Adam, Caroline och Miranda är borta (vilket de är förvånansvärt ofta... skolkare!). Lektionen slutar rätt snart och jag har då håltimma i 3 timmar. Jag och några till från klassen ska då iväg till resebyrån här i Karlskoga och börja fixa inför studentresan till Aiya Napa, vi ska kolla upp hotell, datum etc. Efter det så ska jag hem där mamma är, hon jobbar hemma idag så ska passa på att umgås med henne innan jag börjar igen! Talk to you later, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0