Working girl

Ja, min helg vart inte som tänkt. Surprise? I fredags så förade vi hos hemma, drog sen hem till Alex på fest innan vi styrde en utgång och slutade på en efterfest hos Georg. Vid fem-tiden kom jag slutligen hem till Victoria där jag däckade fint. Lördagen så sovs halva dagen bort, därefter åkte jag hem, tyckte synd om mig själv, tittade på en film innan släkten kom. Vi käkade middag och spelade lite olika spel innan jag fick ett samtal från Nikolina om jag kunde jobba den kvällen, så sure! Första dagen på jobbet på nightshift, står bara i garderoben men det var faktiskt roligt! Efter så mötte jag upp mina något berusade vänner, snackade en stund innan jag styrde stegen hemmåt. Idag har jag myst med företagsekonomiboken, har faktiskt läst lite! Duktig! Snart ska jag, Carolien och Victoria iväg och äta lite, de två är antagligen rederligt bakis så jag får väl stå för underhållningen. Peace!

I brist på andra bilder blir det en bild på Leif-Åke som nyss togs. Festkatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0