vecka 44

Måndag: Sara kommit hit från Stockholm ikväll! Innan dess måste jag se till att fixa så att min iPhone funkar, för tillfället har jag ingen mobil alls. Caroline ska väl vara min hjälpare!
Tisdag: Min plan är att jag ska släpa med Sara till banken (måste föra över pengarna för operationen till ett annat konto) sen tänkte jag väl sätta sprett på lite pengar och shoppa.
Onsdag: Troligen så blir det utgång i Örebro! Annars har jag inte mycket planerat för denna dag.
Torsdag: Bakisdag. Nej men Sara åker väl hem då, jag får roa mig på annat vis.
Fredag: Jag vet inte än, nykter ska jag iaf vara! Tror inte det är bra att supa skallen av sig några dagar innan operationen.
Lördag: Fira min kusin som fyller 19! Middag, spelkväll och skratt med min underbara släkt står på menyn. Kan inte bli så mycket bättre än så!
Söndag: Dagen innan operationen. Antagligen så sitter jag på toaletten med rännskita och svimmar när som helst av nervositet. Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0