Trött

Jag är så in i helvetet trött, igår var jag itne i skolan för jag klarade inte av att gå upp på morgonen. Caroline kom förbi när jag vaknat och så kollade vi på film, åkte och köpte sushi, kollade på mer film, jag slet mitt arsle till gymmet och sen tittade jag på ytterliggare en film innan jag åkte hem till Miranda och gratulerade henne! Idag har jag haft världens mest ovärda skoldag, skön dock, ska inte klaga! engelskan = facebook och företagsekonomin = fira Johanna och Miranda genom att äta glass och godis. Efter skolan så har jag bara sovit, och det tänker jag fortsätta med nu tror jag allt. Det blir ett pass step med Vickan sen innan jag tar mig an ett zumbapass med kusin och mamma. Besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0