Torsdag

Sovmorgon, luncha ute och one tree hill. Det har varit min dag det, sweet! Gick väl upp vid halv 9, begav mig till konsulationen, satt där och bläddrade i något modemagasin när jag plötsligt får syn på frillan jag själv har (hårfönat håret bak och tryckt i massa hårgelé). Roligt att veta att man tydligen följde modet utan att alls veta om det! Gick sen igenom allt inför operationen, skrev på papper och fick med mig information samt lite småsaker jag ska ha kvällen innan, mötte sen mamma och gick ut och lunchade innan jag åkte hem och la mig framför soffan och där har jag legat sen dess! Mamma kom precis hemcyklandes utanför, ska tvinga med henne ut på en promenad. Pussar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0