Saker Sandra stör sig på

Jag är irriterad, perfekt för att skriva saker jag stör mig på. Here it comes...

- Migsjälv. Eller snarare min lathet, den är helt otrolig. Jag orkar inte plugga ofta, vilket gör att jag stresspluggar dagen innan prov eller skiter helt i det. Det konstiga är att jag ändå i princip alltid får rätt bra resultat. Än så länge så har jag inte pluggat något alls i år, läste igenom företagsekonomi-sidorna hemma innan provet, det är väl allt. Ändå så har jag bara fått reda på mvg/vg, alltid något!

- Folk som suger i skolan och inte heller har några framtidsplaner. Sure, det är svårt att veta vad man ska göra, men någon tanke har man väl? Eller vadå är drömmen typ transcom eller sitta i kassan på ICA? Det värsta jag vet är väl ändå de som säger "nej men asså jag är så jävla skoltrött, tentar upp på komvux. IDIOT då måste du ju plugga ännu längre. Bara för att du är lat (antagligen även fet, feta är latare) så behöver du ju inte förstöra din framtid ännu mer. Gör något av er skolgång istället. Sjukt att folk egentligen kan vara nöjda när de går ut med ig i ämnen. Jag bölar sönder över ett g och vg är jag fan inte heller nöjd med...

- Återigen feta människor. Sluta vara fet, så svårt är det inte. Sluta sitta och tycka synd om dig själv varje kväll och smälla i dig godis som du sen gömmer för att ingen ska veta att du ätit det. Rör på dig, det är ditt eget fel, alternativt dina föräldrars fel för att dom lagar onyttig mat. Ge dina föräldrar en fet bitchslap och gå ut och spring, det skadar inte.

- Detta med att man ska ljuga om världens mest patetiska saker. Förlåt men Agnes du kommer förhoppningsvis förstå vad jag menar, om du minns vårt gäng med Vanessa och Lovisa och hur vi i 6:an samt 7:an var besatta av märkeskläder. Hade ens nya plagg inte ett visst märke, ja det var bara helt jävla oacceptabelt. Fan jag är typ tvärtom ny, ju billigare desto nöjdare är jag! Speciellt om jag hittar märkeskläder sjukt billigt, score! Nej, men istället så kan man ju dra en jävla vals om vart man köpte skiten och vad den kostade, för sånt ger ju en respekt... Eller?

- Överdrivet jävla facebook-behov. Du behöver inte uppdatera din status fem gånger om dan, ta foto på typ en bulle och uppdatera om vem du äter bullen med, hur den smakar, vart du är och hur många gånger du tuggar den. Seriöst, tror alla skiter i vad du äter den dagen, hur många gånger du går ut och springer, när du ska duscha, när du ska till skolan, när du ska sova m.m. Skaffa ett liv, uppdatera om det är något roligt, annars så bryr vi oss inte. Sorry

- Svartsjuka. Vadå världens jävla jobbigaste känsla!? Jag är troligen Sveriges mest svartsjuka människa, fruktansvärt dålig vana. Suger även när killar är det. Typ en påträngande pojkvän, den där idioten som säger att man inte får festa, umgås med killar eller dylikt. För mig skulle han ut på samma gång som han tänkte tanken. Blä.

- Människor som röker/dricker när de är gravida. Hejhopp tänk lite på barnet. Bli inte gravid om du ska börja misshandla barnet redan när det ligger i din mage. Var inte en korkad slampa, använd kondom. Nu har vi löst det, go girl!

- Idioten som la högskoleprovet på lördag. Vad ut i helvete!? Nej men sure, as många ska ut och fira halloween på krogen på fredag. Vad ska Sandra göra? Jo, ligga hemma, plugga och sova tidigt. Vilken jävla fest. Rövknullade idioter, fan blir as förbannad nu...

Kommentarer
Postat av: aggeliagg

Haha OM jag minns, vårt vidriga gäng, fyfan så skulle alltid fabian komma och hacka på en också, "du har bara 3 märkesplagg på dig?!?!!?" död åt dem alla tre

2011-10-26 @ 08:53:29
URL: http://agnesleblanc.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0