Räknar dagarna!

Det är hur många personer som helst som frågar mig en miljard frågor om detta, så sure kan skriva lite. Jag orkar ändå inte svara på en miljard frågor eftersom alla frågor är likadana. Ja, jag ska operera mig. Varför? Jag har alltid tyckt att det är riktigt jävla snyggt med perfekta bröst. Jag är en bröstperson helt enkelt, finns inget snyggare på en tjej än perfekta bröst. Det har alltid varit en dröm och om drygt tre veckor så är den sann!

Jag är dock jävligt nervös, rädd för att det ska göra ont, bli fel eller att något annat går snett. Ångra mig vet jag att jag inte kommer göra, men smärtan som kommer skrämmer mig. Jag ska iallafall sätta in 350 ml, jag tyckte det lät lite när min plastikkirurg förslog det men tar jag mer kommer det tydligen "se ut som om att jag snart ska explodera" som han så fint uttryckte det. Jag ska ha runda implantat (dvs att de kommer se mer fejk ut, de kommer vara uppåt istället för att vara mer droppformade vilket naturligt stora bröst ofta är) och jag ska ha silikon och inte saltvatten (de blir då mer fasta).

I början hade jag tänkt lägga snitten i armhålan, men efter att ha hört för- och nackdelar med det vs. att lägga det under bröstet så väljer jag under. Det syns bara om man lyfter på bröstet, eller ja får för sig att stå på händer vilket jag ändå inte kan. Lägger man in via armhålan så är infektionsrisken betydligt högre och det är dessutom mycket svårare att lyckas placera implantatet rätt. Jag ska även lägga implantater framför bröstmuskeln, var helt inne på att ha det bakom först men lägger man implantatet framför så blir resultatet mer tydligt. Brösten får en tydligare form och en tydligare "start". Konturerna framhävs mer och det är något jag själv gillar. Dessutom sa han att det inte gör lika ont att lägga det framför, thank god!

Jag ska även passa på att göra läppförstoring när jag ändå är nedsövd, score! Jag är ap-rädd för sprutor så att sova när dom kör in skiten är perfekt. Tydligen får man ofta åka hem samma dag som operationen är, räknar starkt med att mina homies i Karlskoga står utanför min dörr med sushi och onyttigheter! I två dagar ska man sen ha smärtstillepumpar som leder in i bröstet och så pumpar jag bara på när jag har ont. Tjack-luder for the win. Hela skiten går på 41.000, det är en jävla massa snygga par skor och väskor som jag bränner... Jaja orkar inte skriva om detta nu, sjukt ointressant för alla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till älskling!!!

2011-10-14 @ 10:47:56
Postat av: Sofia

Så himla avundsjuk på dig!! hur fick du pengar till det?

2011-10-16 @ 16:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0