Man down

Torsdag. Gymnastik och religion, sen var den dagen slut. Det blev hem, sova från 12-17.30 och därefter mötte jag Caroline och  åkte hem till henne och tittade på lite serier. Fan vad mina dagar är fyllda med intressanta saker. Väl hemma igen så har jag tittat på robinson (sämst) och parlmentet. Jag ska sova snart, jag är förstörd. Hela veckan har jag haft sömnapne typ, orkar inte göra ett piss. Men imorgon blir det roligheter! Börjar kvällen med att fira Frida i min klass, även Anna i min parallellklass.

Efter det ska jag, Victoria, Lowisa, Caroline och Emma in till Örebro med Miranda för att fira henne. Tänkte börja på Ivy's och shotta gärnet innan det blir Strömpis. Jag känner redan nu att kvällen kommer bli storslagen! På lördag tänkte jag nog ändå dra förbi 100 % party som är i Karlskoga, inte för att jag tror det blir kul, mer för att jag inte jobbar och då kommer jag ändå in gratis och går före alla i kön (mest för det där med att gå före alla som jag går) Woopwoop! Ibland är det bra att jobba på en krog! Får se med det, 100 % party känns bara så sjukt lame och töntigt, lite sbn över det hela. Men we'll see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0