Less is more

Balklänning. Hur svårt ska det vara egentligen? Enligt de som jobbar på bröllopspalatset ska man beställa innan jul, speciellt om man vill specialbeställa (exempelvis hittar en modell man vill ha men annan färg) eller liknande, men fan det finns ju ingen jag vill ha! Victoria köpte the dress of my dreams, enkel, snygg och underbar. Jag hittar ingen i min smak, jag ska ha en relativt simpel klänning, djupt urringad i ryggen, ju mer desto bättre, enkel där framme och sen ska den bara falla snyggt. Borde ju inte vara så svårt? Tydligen så är det mission impossible, hittade en rätt fin men nej den kunde man bara köpa i typ spyflugegrönt, vem fan vill ha det? Det är iallafall den på bilderna, därav gjorde jag dem svartvita. Liiite det stuket vill jag ha, fast den är för lite urringad och inte snygg därfram. Ps. jag ska gå ner minst 12 kilo innan balen så att klänningen inte ser ut som en kondom på en övergäst falukorv. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0