Leffe is the shit

*dundundun* får jag lov att presentera familjens nya tillskott Leif-Åke, aka lastbils-leffe.

Leffe är ca 1 år och hittades sönderslagen och nerkastad i en plastpåse i en papperspåse vid en rastplats utmed vägen. Nu är han min och har ett riktigt hem. Världens goaste katt som följer mig vart jag än går. Jag, mamma och pappa var och köpte honom i lördags på Kristinehamns katthem, fanns en miljard söta katter och jag ville seriöst köpa med mig minst 15 stycken. Sjukt att de är så trevliga efter allt som idioter gjort mot dem. Nu har iallafall mammas nya älskling ett hem. Många tycker att det är konstigt att jag köper en i princip vuxen katt istället för en kattunge, men det är så pass många katter som avlivas för att ingen vill ha de vuxna så jag tycker bara att det är bättre så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0