Halloween och högskoleprov

Det var då jävlar vad man kan hinna med mycket på en dag! Högskoleprovet gick väl sådär, jag är så jävla slarvig så jag råkar ju läsa fel nr i svarshäftet så jag fyllde i fel och fick sudda och göra om allt på en del. Vilket resulterade i att jag inte hann färdigt på långa vägar, fun. Efter provet åkte jag hem, böt om och åkte sen direkt hem till Emma för att smutta vin. Fast smutta är nog en jävla underdrift, med tanke på att jag såg ut som jag gjorde så var jag tvungen att häva i mig. Ingen ångest. Vi festade vidare hemma hos Nathalie med 15 andra fina tjejer innan jag drog ut på krogen. Fullast och fulast vinner? Mission accomplished!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0